Hogy mi történt az elmúlt 5 hónapban? Szerintem magáért beszél, az a 0 sor, amit leírtam. De most újra belefogok a saját szórakoztatásomra,és hátha másnak is szerzek egy-két jó pillanatot.

Röviden összefoglalnám mi történt az első 5 hónapban:

  • volt egy karambolom (totál kár)
  • megvettük a mellettünk lévő lakást+összenyitottuk (totálisan kiköltekeztünk)
  • volt nyaralás is 2 hét (még lakásvásárlás előtt)
  • életem legnagyobb veszekedését produkáltam Anyámmal
  • nyáron az összes szomszédos lakást felújították
  • mire beleszoktam a 6 órás munkába, kezdhettem 8 órában dolgozni
  • megismertük majdnem az összes doktor nénit a körzeti rendelőben, és találtunk egy nagyon aranyos fül-orr-gégészt
  • megismertük az összes köptetőt és köhögéscsillapítót
  • annyit voltam betegállományban,mint az elmúlt 10 év alatt összesen, magam és a gyerek miatt
  • rájöttem nem olyan nagy baj, ha nincs kitakarítva
  • a gyerek megtanult beszélni, és már csak alváshoz kell neki a pelus

Gyakorlatilag a túlélésért küzdöm, hogy ne csapjanak össze a fejem felett a hullámok. Talán a következő hónap kicsit könnyebb lesz, de az elmúlt pár hónapban többször kerültem a végkimerülés határára, pedig az év első fele sem volt könyű.

 

 

 

 

Szerző: kancsika  2010.10.25. 20:25 Szólj hozzá!

Címkék: munka gyerek betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://multianyu.blog.hu/api/trackback/id/tr112398458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása