2011. április 8-án megszüntettem a cumik által irányított világot. Már kb. 1 éves kora óta csak alváshoz használta a cumikat, de az utóbbi időben (már 2,5 ) napközben is egyre többször kérte. És akkor mondtam, na most elég, hogy ne legyek szaranya azt mondtam, hogy  a cumik repülővel elmentek a papacumihoz és a mamacumihoz. A gyerek felfogta a sztorit és megértette a cumikat, de azért megpendítette, hogy vegyek újakat. Azt már sajnos jól tudja, hogy a boltban mindent meg lehet venni. Az első két este sírt, de nem sokáig, és nehezen aludt el, aztán pár este, meg délben emlegette őket, de most már nem is nagyon emlegeti. Nem volt könnyű, de én sokkal rosszabbra számítottam, teljesen átsírt éjszakákra.

A pelenka nappalra már 1 éve nincs, csak alváshoz. A nappali alvásnál nem volt gond, viszont éjszakára ő nem akarta már felvenni. Most rendszeresítettünk egy bilit a szobájába, és egy sima, egy fordított az állás. Egyik reggel sikerül belepisilni,máskor nem. De köszönet a gumis lepedő feltalálójának.

A fentik ét faktor kiküszöbölésével optimistán tekintek a szeptemberi ovi kezdésre.

 

Szerző: kancsika  2011.05.01. 11:04 Szólj hozzá!

Címkék: cumi pelenka

A bejegyzés trackback címe:

https://multianyu.blog.hu/api/trackback/id/tr142868718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása