A Karácsony eddig várakozáson felül jól sikerült:

- volt időm megcsinálni a húslevest,

- be tudtam keverni a mézeskalácsot, amit sikerült 25-én kisütni, és nem is lett kemény,

- tudtam sokat aludni,

- nem kellett menni 26-án sehova,

- nem vesztem össze édesanyámmal,

és a kisfiam átölelt és azt mondta "szeretlek, Anya". Ez volt a legszebb ajándék. (Némileg talán levon az értékéből, hogy mindezt azután mondta, hogy megengedtem neki, hogy kisvakondot nézzen.)

Multianyusághoz híven holnap dolgozom bár csak 2 napot, aztán 1,5 hét szabadság.

 

Szerző: kancsika  2010.12.26. 18:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://multianyu.blog.hu/api/trackback/id/tr182540359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása